cruisenandienron.reismee.nl

Bremerhaven

Gister was een dag op zee het was een mooie zonnige dag, op het schip staat er dan wel veel wind maar toch als je een plekje uit de wind op zocht , en dat is toch altijd wel te vinden zit je heerlijk. Ik ben met het laatste boek van de 7 zussen bezig Atlas, in een woord Fantastisch. We konden goed volgen waar we voeren, dit heb ik pas vandaag ontdekt!! Stom natuurlijk maar erg leuk om te zien dat we langs IJmuiden gingen zo naar Den Helder en langs de Wadden eilanden.

Vanmorgen kwamen we om 8 uur in Bremerhaven aan, het was wel erg ver om naar het stadje te lopen en omdat de boot alweer om 2 uur vertrok was het ook niet de moeite om met de shuttle bus te gaan. Dus weer heerlijk op dek gezeten. na ontbijt we lagen bij  een industrie terrein van nieuwe auto's. Ik moest voor 2 uur mijn blog schrijven en helaas is dit niet gelukt maar voor de volledigheid toch dit verhaal.

's avond hebben we voor het laatst gegeten met onze tafelgenoten we hebben een heerlijke tijd met elkaar gehad. Elke avond hoorde we van elkaar de verhalen wat een ieder heeft gedaan. Na het diner hebben we afscheid van elkaar genomen en elkaar bedankt voor de gezellige tijd.

Morgen zijn we weer in Amsterdam.

Wieke.

Deze fantastische Cruise in the pocket.
Ook fijn dat jullie weer thuis zijn.?