cruisenandienron.reismee.nl

We zijn weer thuis

Vandaag zijn we weer thuis gekomen, vannacht om 4 uur lag de boot in de nieuwe sluis in IJmuiden en om 8 uur lag hij in de haven van Amsterdam. We moesten om 8 uur de hut verlaten, gisteravond hebben we de koffers al buiten de deur moeten zetten die zouden netjes op de kade staan als we van de boot afgingen.

We hebben nog heerlijk kunnen ontbijten en moesten om 9.15 uur in de theaterzaal zijn. Toen mochten we van boord een hele onderneming hoor om 1200 mensen in goede orde van boord te laten gaan. We zijn vergeten om een laatste foto van de ontscheping te maken helaas maar de koffers waren zo gevonden en toen naar buiten. Wat een mensenmassa zeg. Dennis was al onderweg en op een gegeven moment zagen we hem aankomen gauw draaide hij op de weg en stopte even op de stoep koffers ingeladen en weer op weg naar huis.

10.15 uur waren we weer thuis na een FANTASTISCHE cruise vakantie.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie leuke commentaar op mijn blogs, ik vond het elke dag weer enorm leuk om een verslagje te schrijven.

En misschien tot de volgende cruise vakantie

Lieve groeten

Nandi en Ron

Antoinette

Welkom thuis nu lekker nagenieten.

Miriam

Geweldig!! Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad. Lieve groetjes

Marja

Welkom thuis! Dankjewel voor je leuke verslagen en foto’s. Heb mee-genoten van jullie reis.

Nelly de Heer-Koper

Toch ook wel weer lekker om thuis te komen.
Was leuk om jullie zo te volgen.